venterpådeg:-) Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Har ein fantastisk mann, og no når vi skal gjennom fødsel nr 3 har eg så lyst å gi han ein presang. Slit med kreativiteten.... Termin i morgon, så eg begynner å få knapt med tid. Har tenkt på ei koseleg bok om papparollen, men han les lite og det vert vel knapt med tid når vi får nr 3 på 3,5 år. Nokon som har ein ide?
monca*84*j12 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 jeg har en bok jeg bare elsker.. det er en barnebok, men den sier så mye syntes jeg.. Jeg har gitt den til min kjære i gave et år.. Det er jo også en bok han kan lese sammen sine små... Den heter "Gjett hvor glad jeg er i deg".. Husker ikke forfatter nå i farta, men spør du etter den i bokhandelen finner de den til deg.. Den kommer i flere formater.. Vanlig bok, hardperm osv... Ellers kan man jo alltids gi et smykke, kanskje en plate med ingravert navn eller forboksav +fødselsdat el. på... Eller en skikkelig god konjakk eller whisky eller noe etter hans smak.. det var mine forslag..
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 kva med smykke til å gravere inn navna på barna på
venterpådeg:-) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 Takk for gode idear. Skal sjå om eg får ordne noko i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå