Gå til innhold

Fullmåne nå!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fullmåne på søndag, mandag el tirsdag. Er det noen som trur på at antall fødsler øker da? Spesielt jente-babyer. Gutter kommer vissnok oftere på halvmåne, eller hva det heter....

Jeg har termin om 11 dager, ei jente. Å vet at hele slekta venter på denne fullmånen.

Noen som har erfaring med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, de sier jo at det ER flere fødsler da!? Uten at jeg tror det er noe supermagisk med det.. bestemora har iallefall tippa at jeg føder på mandag, pga fullmånen.. :)

Er en dag på overtid, så håper det skjer innen mandag ja, sukk!

Skrevet

Fullmåne på mandag ja:) Men det er 3 dager før og 3 dager etter som er de dagene hvor flest blir født. Så i dag og på torsdag bør jo være gode dager..:)

Skrevet

Hei:)

Sitter her og er en dag på overtid og stoler også på at fullmånen skal gjøre susen hær:) Venter nr.4 jeg da...

Jenta mi er født i 2000 og akkurat på fullmåne, gutt nr 1 er født når månen var helt svart i 2002 og gutt nr 2 ble født midt mellom alt på grunn av igangsetting i 2006...

Har fått modningsakupunktur i dag, så jeg er spent på om det kan få fart på sakene:) Lykke til i alle fall;)

Skrevet

Har ei jente og ein gutt. Jenta er født på fullmåne, guten på halvmåne. På fødeavdelinga er der ei tavle der dei set opp teiknestiftar (raude og blå) for kvart barn so er født gjennom heile året. I tillegg er der merka av for fullmåne. Kjekt å sjå- men det var diverre ikkje spesiellt opphopningar av fødslar på fullmåne. Me det er lov å håpe likevel:-) Eg har termin i dag, og vel av den grunn å tru på at fullmånen kan ha påverknad likevel....:-):-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...