Gå til innhold

Hvilken vippestol er bra? Og hvor kjøpte du den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha ny vippestol for den forrige er utslitt etter tre barn og 14 (!) år. Skal innom Baby shop på Hamar i morgen. Hvilket merke er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt titanium vippestol..Syns den er genial fordi den kan legges helt flat, slik at den kan brukes til små babyer... Og så gynger den veldig lett... Snuppa vår på 8 uker elsker den... Ho sitter og veiver med armer og bein, og da gynger stolen... :-)

Skrevet

Baby Bjørn sin vippestol er den beste synes jeg!! Lett, enkel å vaske, har 3 stiller, du kan kjøpe en leke å sette på, (den er kjempekjekk), den er ikke belastende på en liten kropp (det er jo ikke en fast stol, men tøy som former seg etter kroppen, ja du skjønner når du ser den :) den anbefaler jeg også pga at jeg har ei lita jente som ikke ville sove i begynnelsen, så da vippet vi henne i søvn i stolen, fungerete kjempefint :) Lykke til med valget!

Skrevet

Signerer lykkelig. Snuppa er veldig glad i sin Baby Bjørn vippestol!

Skrevet

Vi bruker fisher price sin:)

Har en her og en hos mine foreldre og elsker gutten min elsker de:) De har leker som man kan ta vekk, vibrerer og spiller musikk..så kan du også regulere på den ene om den skal ligge eller sitte:) Tror vi betalte ca 600 kr for hver...men verdt det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...