*spirekrok er Høygravid* Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hmm... jaja.. lurer man så får man vell spørre;) hihi Jeg er i uke 35, og har de siste dagene kjente masse nedpress. Men disse siste dagene har jeg i tillegg vært veldig øm i underlivet og synes det er vondt å gå pga dette og nedpress.. Noen med samme erfaring? Eller kan det være at jeg har fått en reaksjon på jordnøtt oljen? Sluttet med denne for et par dager siden pga var redd det var den.. Takk for svar jenter:) Ha en fin helg..
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hei har også hatt veldig nedpress til tider og vært veldig øm og hoven.. er nok babyen som presser på og gjør dette, for selv har jeg jo ikke brukt jordnøttolje:)
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Nå er jeg "bare" i uke 32+4, men har merket at jeg er øm i underlivet. Har en del nedpress og kynnere, men tror ikke det er en direkte årsak - tror heller det kan være grunnet hele situasjonen; altså graviditeten. ;-)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hei! Jeg har sliti med dette i tre uker nå (uke 30 nå), og føler at jeg er tre ganger så stor der nede som ellers. Sliter veldig med å stå/gå over lengre tid. SJekket det hos legen,og det hun sa var at jeg hadde fått vannansamling der nede. Ikke alle som fikk dette, men desverre noen. Hun ville ikke gi meg noen krem som reduserte dette da det kan gå i sjeden og skade barnet. SÅ det var bare å leve med desverre sa hun: )
beredt Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Det er noe skit!!!! Klaget meg over dette til min mann i dag, føles som om dåsa detter ut innimellom! Hoven og nedpress, skikkelig ubehagelig. Hadde det likedan med første graviditet i 2007. Det går over:)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Tips jeg fikk av jordmor: Legg en ertepose (eller annet frossent) i et putevar, legg den på en pute, legg rompa oppå. Ligg sånn i tre til fem min, så skulle det visstnok hjelpe... Har ikke prøvd det selv, men var det hun sa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå