Gå til innhold

BabyboyB


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Fulgte deg litt på 4 desembers tråden på 3 trimester.. Jeg fødte 10 desember, 6 dager over tiden.. Ser at du ikke fødte før 21? Kan man gå så lenge over her nede? (Kristiansand) Ble du satt i gang? Trodde man ble satt i gang etter 14 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen der...

Litt stas å se nicket sitt som overskrift på en tråd..

det har aldri skjedd før.. Hehe

 

Advarsel: Det ble litt langt...

 

Joda, denne fødselen ble litt av en historie kan du tro..

Det tok jo heilt av.. Eller, litt ihvertfall. Haha!

Jovisst blir man satt igang etter 14 dager, det eneste de ikke forteller deg er at det er en prosess som kan ta 3 dager.. Blæh..

Fikk time for overtidskontroll den 17., da tok de ultralyd for å se hvor stor han var, strippa og satte de derre forbanna nålene (les: akupunktur)

over alt på kroppen min, også ble jeg sendt hjem..

Den 18. ble jeg lagt inn og fikk sånne modningspiller, en på morraen og en på ettermiddagen, men ingenting skjedde.. Lå der og blomstra og holdt på å kjede meg ihjel.

Så den 19. fikk jeg modningspille morra og kveld, men fremdeles så skjedde det ikke en shit, så jeg lå der og blomstra litt mer og hørte på alle andre som lå og føda og ble trilla bort på barsel (Var ikke noe særlig sutrete og lei kan du tro)

Så den 20. tok de endelig vannet klokka 10, men det ble ikke noe action av det heller, ble satt på drypp klokka 11, men skjedde ikke noe av det heller, før etter 4 timer, da tok det helt av, rier i alle retninger.. Lystgassen fikk bein å gå på kan du tro..

Gikk fra 0-4 cm på en halvtime...

Men for å gjøre en laaaaang historie kort, så stoppa det på de 4, så etter mye om og men så ble det KS (Det blir vel betegnet som akutt, men var jo egentlig ikke det hvis du skjønner)

Ble trilla opp til operasjon klokka 23.30, og på slaget midnatt (altså kl. 00.00) ergo den 21. desember, kom min lille sønn til verden!

Han stod å stanga på skeiva med panna først, så han hadde ikke kommet på egenhånd uansett hvor mye vi hadde prøvd.. Så det var kun han sin feil, og ikke min.. Tihi

 

Kjenner jeg er litt irritert over hvor desperate de er over at man skal komme i fødsel "naturlig" og føde vaginalt...

Syntes det var skikkelig nedtur å måtte ta keisersnitt, og håper jeg kan føde vaginalt neste gang. Men ikke faen om jeg godtar alt det derre styrer hvis ikke han kommer av seg selv..

Hadde på de dagene frem til fødselen 16 forskjellige jordmødre og 14 leger.. Helt galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...