venter på septemberbarnet Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Da har jeg ennå engang sett den lille, hjertet banker og det ser ut som at spiren skal sitte denne gangen. Begynner å kjenne at jeg jeg endelig skal kunne glede meg nå. Er 9+5 idag.
Lillemy-77 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hei:o) ååå, så koselig å høre:o) Jeg skal på ul neste uke, gleder meg, men gruer meg masse også.... Lykke til:o) )
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Så koselig da! Fint å se at alt er bra da:o) Håper du greier å slappe av å kose deg masse med graviditeten:o)
jippi-min første! Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 jeg er akkurat like langt som deg....så gøy
*toppris* Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 grattulerer:) ja det er så herlig å få det bekreftet:) se det lille hjertet:)
Mamari Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er også 9+5 idag og skulle gjerne hatt en ul-titt! Men jeg var forrige fredag - og så hjertet da. Veldig moro! Spesielt fordi jeg dagen før hadde en skikkelig blødning. Trodde det var over da. Men det var det ikke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå