Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg tørst hele tiden og prøver å drikke masse vann, synes likevel det liksom aldri blir nok... Føler både hud, munn og lepper er tørre. Hva med dere? Er i uke 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, her i gården også.. men er vel mest tørr på hud pga årstiden.. Men bøtter nedpå med vann hele dagen lang..

Skrevet

Hei,

Jeg var det med førstemann og hadde antydninger til svangerskapsdiabetes. Er det lenge siden du har levert urinprøve?

Skrevet

Huff, har samme problem. Er så tørr når jeg våkner om morgenen at tungen sitter fast der inne. Da har jeg gjerne drukket flere ganger om natten.

Var hos tannlegen nå, og hun var bekymret for tennene mine. Bad meg tygge tyggegummi og sure, sukkerfrie drops for å få i gang spytt produksjonen.

Er helt desperat tørst store deler av dagen. Skal snakke med legen på mandag, første kontroll (14+0 uker da)

Skrevet

Jeg er tørst jeg også:(

er i uke 22 og bøtter nedpå masse drikke, men da blir jeg så utrolig stinn.

Det er aldrig bra nok liksom...

Skrevet

Er et par måneder siden jeg leverte urinprøve ja - hvordan det?

Skrevet

har levert urinprøve hos både lege og jordmor, men de var helt fine! Men fikk høre at det var bra at jeg drakk mye vann. Kanskje det har sammenheng med utskiftning av fostervann? vet ikke jeg..

Skrevet

Hvis du er veldig tørst, kan det blandt annet være et tegn på svangerskapsdiabetes&sukkersyke - MEN ikke bekymre deg - vi er mange som har det slik med tørsten. Kroppen min tror den er en kamel, samler på alt som er av vann, sånn tilfelle tørke :)

Jeg var slik med førstemann også, men mine prøver har vært fine. Legen har ingen god forklaring på hvorfor det blir sånn heller, sier bare som de andre her også sier, at det er sunt og fint å drikke mye vann....

Skrevet

Veldig tørste kan ha sammenheng med diabetes/svangerskapsdiabetes. Dette kan påvises ved sukker i urinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...