dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Herregud....de sneder jo pakker hver uke og fakturaer i bøtter og spann. Nå har jeg fått inkasso på en pakke jeg ikke har kjøpt. Jeg kommer ikke gjennom til de på tlf og de svarer ikke på mail. Får sende de brev i posten.Vurderer å gå til forbrukerombudet. Skal hvertfall ikke anbefale de til noen...!!
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 hei hei. jeg har ikke hatt noe problmer med Bokklubbens barn, og jeg har vært medlem lenge.... Synd du har et dårlig intrykk av dem, håper du får tak i dem. og at problemene blir rettet opp.
Lilith Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Det tok meg lang tid, oppringninger, e-poster og brev for å slippe unna den bokklubben. De har liten lyst til å gi slipp på medlemmene...Bøkene var bra nok, da.
Mamma med to søte små Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg fikk en telefon fra de en stund før jul, om jeg ønsket en velkomstpakke til barnet mitt. Takket ja til det, fikk en mail noen uker etterpå at pakken var sendt. Men har ikke motatt noe pakke. Syns dette er litt rart, ikke så bra førsteinntrykk. Så kommer nok til å melde oss inn der.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Inntrykket mitt er det jo de som bestemmer. Å sende pakke hver eneste uke var ikke avtalen da jeg meldte meg inn. Til og med pakkene jeg avbestiller sender de. Er ikke snakk om at jeg skal melde meg ut,har fortsatt litt binding igjen. Men de ødelegger for seg selv,kommer til å melde meg ut den dagen det har gått 1 år!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Vi fikk heller ikke alt i velkomstpakken. Fikk et par billige ting,men ikke de fine tingene vi ble lovet..
mamman til to gutter Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Vi har ikke hatt noen problemer med pakkene derfra. Har avbestilt alle til nå og heller ikke fått noen, men jeg er misfornøyd med bøkene for de minste barna. Syns ingen av de vi har fått tilbud om til nå har vært bøker som egner seg til en gutt på 1,5år. Vet ikke hvor lenge vi heller kommer til å være medlem så lenge bøkene er så dårlig. Bedre å melde han inn igjen når han blir eldre og bøkene er riktigere.
Mor di! Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke hatt noen problem med de. Eller, de sendte en pakke en gang som var avbestilt, men fikk brev rett etterpå der de beklagte feilen og at jeg selvfølgelig kunne beholde pakken uten å måtte betale. Så har egentlig bare positive opplevelser!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2009 Oi,det hørtes greit ut.Her må jeg krangler hver mnd for å få de til å skjønne at jeg ikke skal ha pakkene. Velger ut andre bøker å kjøpe enn de som blir anbefalt.
Guttemamma75 Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har så langt ikke hatt noen problemer, men er medlem av bokklubben baby da og da får man jo alle pakkene uansett.. Men har vært medlem leeeenge i bokklubben og har aldri hatt noe problem med de.. Er nettmedlem så får alle hovedboktilbud på mail og det fungerer helt utmerket..
F-mor Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har!! Første jeg pleier å gjøre er å ringe å avbestille boken når jeg får bladet. Så kaster jeg bladet og tenker ikke mer over det. Allikevel har det dukkert opp bøker i hytt og pine. Ikke bare en gang i månden, men 2-3. Haglet inn med betalingsvarsler. Når jeg sjekk var det bare 2 avbestillinger som var reg i løpet av et år!! Nå er ikke jeg kunde der lenger. Jeg har så mye å tenke på og organisere i hverdagen, at jeg ikke husker hva bøkene jeg har avbestillt heter, men var vist i god tro når jeg trodde saken var ut av verden når jeg hadde avbestillt bøkene. Søstra mi opplevde det samme i dag. Kom bok i posten hun hadde avbestillt. 3 bøker måtte hun avbestille sist måned, men allikevle kom 1 i posten.
blåbæret Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har bare gode oppleveleser, så vi er medlem der enda! Er også medlem i barnas lydbøker! Alt fungerer bra og jeg avbestiller så og si hver mnd. Har aldri opplevd å få noe jeg har avbestilt, da hadde jeg meldt meg ut på flekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå