Mor di! Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Åh, så de har funnet ut at Rocco prøvde å drepe Sally? noen som vet om han kommer ut fra fengsel igjen?
Marsipan❤grisen Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Ja, Sally begynte å huske igjen. Johnny hadde lagt en felle for Ric, så alle trodde at det var han som hadde drept Rocco (Men han er uskyldig) Jeg har hørt at han kommer ut av fengselet igjen, men vet ikke når. Jeg har hørt at han kommer ut derifra med langt hår, så er vel en stund til da ;-)
Mor di! Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 ach so... takk for svar! Gleder meg til permisjonen starter igjen slik at jeg får følge med igjen! (huff...hvor tragisk hørtes ikke det ut da...hehe..)
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Ett lite tips til deg: Gå inn på denne linken: http://www.backtothebay.com/forum/index.php?s=c497e2521224539e9ed8d4f6ef240ec5&showforum=103 Her kan du søke på episoden du ønsker, og laste ned!!! ( Husker desverre ikke hvilke episoder som går i norge) Dette har jeg gjort en stund og jeg er nå ajour med episodene i australia!! (Så da er vel kanskje jeg mer tragisk enn deg..... hihi)
Mor di! Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Oi, så kjekt! Det skal jeg jammen sjekke ut....takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå