Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 har berre et ønske om å få bort den stygge tråden som ligg her inne. har berre godt å si om alle de mannan eg har jobba ilag me. det e fullstendig urettferdi å si at alle menn e berre slitsom i barnehagen. dem kose seg med ungan. e det ikkje før dem vi e der. jobbe me menn til dagli i bhg og d e toppers. dem bake og gjør det som står på plan likegodt som alle andre. eg trur man e så sneversynt at man ikkje ser at ting kan bli gjort annerledes. eg e pedleder i bhg og alt eg forvente når eg delegere oppgava e at de blir gjort i samsvar me rammeplan, fremgangsmåten får den enkelte finne ut ka som fungere best.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har søkt på en bhg som blir drevet av to menn, hvor det jobber 50% menn. syntes det er positivt jeg, da.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 har ikke sagt at alle menn er slitsomme. men MIN erfaring av menn jeg har jobbet med er slik. HI av den "stygge" tråden.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hvor mange menn har du jobbet med da?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 hvis du er HI av denne tråden så synes jeg du kan gå tilbake og lese innlegget mitt. for nå har du kritisert ting jeg ikka har sagt og ikke fått med deg ting. har jobbet med 4.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Fantastiske mennesker i barnehagen er fantastisk, kjipe mennesker i barnehagen er kjipt. Og så er det selvsagt bra om de fantastiske menneskene er litt fordelt mellom kjønnene, men jeg vil heller ha tre bra damer enn tre kjipe menn. Og omvendt. Disse trådene viser bare at kvinner er kvinne verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå