Mamma til gutt 05 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet hvordan det gjøres ?? Er det enkelt??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor i alle dager skal du det? Det går ikke. slett logger,eller slå av loggingen hvis du er så redd for at noen skal lese det som er blitt skrevet om..
Mamma til gutt 05 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Hvis du ikke kan svare på det jeg spør om så for"faen" la være og svare. Grunnen forv at jeg spør er ikke for meg selv, men et par fjortis jenter som er under en politisak der dette blir påstått og ha blitt gjort. ( endret logg altså)
Mamma til gutt 05 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Også trenger du ikke så svare når du ikke engang vet at det kan gjøre " idiot"
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg sier jo at det ikke lar seg gjøre! Hvis de har orginalloggene,så kan ikke dette endres..med mindre de har copy/paste til eget ark. da går det såklart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå