Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Er det mange som har lyst/skal på konsert med Madonna i sommer? Jeg fikk tak i et par billetter i dag og er bare så glad og fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 er billettene lagt ut for alg ennå da? på nettet stod det 9. gjorde det ikke? Jeg skal ihvertfall dit (såfremt jeg får billetter;) ) Første ordentlige konserten jeg skal på
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Billetter blir ikke lagt ut før 9.feb. Kanskje trådstarter burde klø seg i huet og lure på om hun egentlig har fått tak i billetter alikvel
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 HI er samme som meg, medlem av en side som legger ut noen billetter til forhåndssalg, så anonym 15:07, tror du trenger å klø deg i hodet og tenke før du skriver! Jeg har og fått tak i billetter i dag, og har bekreftelse fra billettservice at jeg har! Så jeg VET at jeg har fått billetter, til golden circle!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 www.livenation.no Kan ikke si annet at jeg er blitt hakket enda mer glad i venninna mi som tipset meg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Jeg fikk to billetter! *overlykkelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå