Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 For å holde min vennine sin identitet skjult, velger jeg å være anonym her og legger ikke ut alle opplysninger. Har en kjempe god vennine som giftet seg for kort stund siden med sin drømmemann. Kjempe snill, rolig og god mann og en super pappa til sitt barn. Hadde hørt ryktet om at han hadde vært voldelig mot sin tidligere x, men valgt å se vekk ifra dette da x'en ble betegnet som en lystløgner. Fra hans side. Nå har det seg slik at hun har funnet ut han har har løyet fra dag1 hun traff han. Alt han sa han hadde osv stemmer ikke. Han har istedet en syyyykt stor inkasso gjeld på seg. (da mener jeg MYE) Hun har da funnet ut at alt ang økonomi, eiendom osv har vært blank løgn fra hans side. Da ga han skylden på henne, x'hans osv. Alle andre utenom han. Nå driver han å sender sms'er HELE tiden, om han ikke får svar med engang blir jo tlf hennes rødglødende! Kjører forbi huset x antall ganger, har vet et par tilfeller stormet inn i huset hennes for å finne ting. Da alltid rett inn på soverommet for å sjekke om hun har besøk! Nå er såklart dørene låst ved et hvert tidspunkt. I dag fikk hun høre av en god venn av meg at han har faktisk stormet huset hans også, i stort raseri over at x'en hadde vært på besøk der. (da var dem også x'er) Nå begynner hun å betvile såklart dette om at han er voldelig og er redd. Hva gjør man med slike folk da? Skal besøke henne senere, må ærlig innrømme at jeg er litt nervøs da gudene vet hva han kan finne på OM alle rykter stemmer ! (det MÅ jo ikke stemme) Er redd for henne jeg nå..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 høres ut som en dysfunskjonell personlighetsforstyrrelse ( tidligere sosiopat/psykotpat) . Dere bør alle være forsiktig, typisk dette med drømme mannen som viser sitt sanne jeg kun ovenefor noen og da voldsomt med kontroll, bråk osv.Likeså dette med at alle andre er gale/løgnere mens de selv ikke har noe skyld i problemene. Kunsten er å få de ut av livet sitt på en slik måte at de ikke fortsetter å trakasere en til"evig" tid. Fikk selv det rådet av en psykiater i bekjentsakpskretsen da min eks viste disse sidene da jeg var gravid ( ingen ønsket barn så mye som han, ingen var så god på å sjarmere ....inntil en dag....satt bla tre timer med kniv og skulle skjære ungen ut av magen på meg fordi jeg sa jeg var sliten og ikke orket mer av tullet-han drev da med ei anna på si..). Det viktige er at dere rundt er der for henne, skaff en mobil med kontantkort som han ikke vet hun har -så kan hun holde kontakten med utvalgte venner mens det står på. Husk hans versjon hele tiden vil være at det er HENNE det er noe galt med..( jeg var så gal at han måtte innlede et forhold og flytte direkte inn til ei anna mens jeg var gravid med vårt planlagte barn...er så god til å prate for seg at noen først trodde ham før de fikk tenkt seg om , sier vel litt om taleevnene , det var hele tiden HAN det var synd på ( og er fortsatt..). Spill spilllet og få HAM til å velge henne vekk! det er rådet fra fagfolk, da får man fred i ettertid, alternativet er desverre ofte at de trakaserer i laaange tider etterpå.. Ta ev kontakt med hans eks, eller ekser... hør på deres versjon og lær! sitt ikke å la dere blende av hans talegaver. Slike folk KAN være farlige !! ta kontakt med politiet så snart trusler etc kan dokumenteres.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Hun har kastet han ut, er hun som eier huset heldigvis. Så tlf hennes har han ingen kontroll over. Han mener at hun har inngått komplott med x'en hans, fordi hun vil ha seg en ny mann å k*****e på! Hun er gravid! Han kjører forbi huset hennes, frem og tilbake flere ganger for dagen. I dag fikk hun mld om at hun hadde blitt observert i bilen med en ny mann. Det var svogeren hennes! X'en hans tok kontakt med henne selv og ba henne om å være forsiktig for hun visste selv hva han var god for når han først ble så sint som han er nå. (hun som hele veien har sagt at han er voldelig, men som vi ikke trodde på) Han har jo alltid vært kjempe rolig, hyggelig og en behersket mann. Og nå er han en HELT annen, jeg har faktisk ikke opplevd lignende hos noen!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 høres ut som om hun bør ta en uformell prat med politiet for å få råd vedr trakaseringen, noen ganger holder det at de tar en prat med sånne, andre ganger må det besøksforbud til og det hjelper like lite..uansett bør politiet være kjennt med situasjonen i tilfelle noe skulle skje! Du sa de var gift ? hun må tatt ut seperasjon så fort som mulig ! viktig at han ikke får del i foreldereansvaret av seg selv om hun kan hindre det, hvordan går skifteopgjøret ? høres ut som hun bør skaffe seg en god advokat først som sist.. Høres mistenkelig ut som min eks..har han et par barn han liksom ikke får lov til å se med gale ekser eller ? det dukker stadig opp flere av oss etter min...så jeg har fått flere nye gode veninner...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Skjønte ikke bæret av dette! Hvem er x med hvem? Hvem har stormet inn hos hvem? Er det noen som fortsatt er gift , eller er alle x-er og stormer inn hos hverandre og har stor gjeld og ljuger og sender sms-er?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Hahaha, så selv at det ble en smule kaotisk skrevet. La meg dikte opp navn, så blir det lettere. Min vennine, dvs konemor: Rita Lille lystløgner, dvs ektemann: Runar X'en til Runar : Kari Rita & Runar giftet seg for noen mnd'er tilbake. Rita eier huset dem bor i. Hun får etterhvert mistanker om at ikke alt er helt riktig ang økonomien til Runar, da hans lønning forsvinner ut av vinduet uten at hun får vite hvor. Mye annet i tilegg, går ikke inn på det her. Rita finner til slutt ut at Runar ikke eier nålen i veggen, men faktisk har en STOR inkasso gjeld. Snakk om noen hundretusen. Rita kaster Runar ut, dette er nettop skjedd. Han nekter å skrive på noe seperasjonspapirer. Noe oppgjør blir det ikke siden hun eier alt, han ingenting. Runar skifter totalt personlighet, anklager ALLE for å lyve og lage et komplott mot han. Kari, som er X av Runar har tidligere sagt at han har vært voldelig ved flere anledninger mot henne. Runar har alltid sagt at Kari er psycho & lystløgner, så vi valgte å ikke tro henne. Nå har en felles kamerat av Rita & Kari sagt til Rita at Runar hadde ved flere tidligere anledninger stormet rett inn i hans hus, for å finne Kari. Det var da slutt mellom Kari & Runar. Runar driver å stormer inn i Rita sitt hus nå, for alltid å sjekke soverommet hennes først. Han mener at hun har nye mannfolk der inne, selvom hun er gravid. Ja, sånn kort. Bedre nå?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Søsteren til en venninne av meg var i samme situasjon. Exen hennes truet henne på livet og tok kvertak på henne foran barna. Han ble mer og mer voldelig. Til slutt kastet hun han ut, men tok han desverre tilbake. Familien hennes er selvfølgelig både rasende og redde, ikke minst pga barna.. Det venninen din kan gjøre er å gå til politiet og skaffe et besøksforbud. Fortsetter han å trakassere henne vil han bli fengslet. Hvis hun frykter for livet sitt er jo krisesenteret en mulighet.. Hvis jeg var henne ville jeg tatt kontakt med politiet og helst fått med den andre ex`n hans også. Det øker troverdigheten. Politiet vil også legge vekt på at hun er gravid. Det beste hadde nok vært om han mistet interessen for henne, men ikke så lett å gi råd om hvordan det bør gjøres...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 uff....dette hørtes ut som min ex.....kan ikke du skrive initialene hans? eller....??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Du kan heller skrive din x sine intialer så ser vi, men husk at det er mange rare mannfolk her i verden så dette kunne jo vært hvem som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå