Gå til innhold

hva slags kake skal dere lage til søndag da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke vi som skal bake?!!:). Vi skal bare spise:)

Skrevet

Jeg skal da vel ikke bake, jeg skal få ;-)

Skrevet

ja det er sant :) men her i huset så kan ikke mannen å bake noe i hele tatt, så i og med at svigers kommer på besøk så må nesten jeg fikse noe :)

Skrevet

Jeg skal ikke bake noe som helst, det antar jeg at guttene tar seg av! Dermed gjetter jeg sjokoladekake eller banankake ;)

Skrevet

gjør det eneklt for han: Kjøp ferdigbunn (bløtkake), en pakke fløte og jordbærsyltetøy:) Han blirsikkert kjempestolt når han har greid det:)

Skrevet

Jeg skal ikke bake, bare spise... Og hvis han ikke klarer å bake ei, så får han kjøpe ei :P

Skrevet

Jeg skal bare spise kaka. Og være litt dronning for en dag ;o) Jeg er ikke så innmari glad i kake egentlig, om jeg skal være ærlig. Men høyst på ønskelista står nok sånn sjokolademoussekake :) Eventuelt er jeg veldig glad i blåbærpai :))) Nam!

Skrevet

Jeg baker IKKE kake til meg selv!!!! Her blir det sikkert toro ett eller annet, og det er flott det;)

Skrevet

her skal vi ha sjokoladekake, muffins og gele!

.... feirer bursdagen til vesla på søndag :)

Skrevet

Bløtkake

Marengskake

Gele

Sjokolademouse

i anledning lillewirres to års dag...

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg skal IKKE bake ihvertfall, så jeg regner med vi blir kakeløse.

Skrevet

vi skal feire oppe hos mamma. slår det alltid sammen med bursdagen hennes. så jeg har fått i oppgave å bake gulrotkake

Skrevet

Ingen, trodde jeg. Men så kommer svigers, så blir vel kanskje en kringle eller noe...

Skrevet

RompeRock, hvor er du fra? i avisen GD (jeg er fra Lillehammer) sto det oppskrift på en sjokolademoussekake som så veldig god ut i tilfelle du ikke har oppskrift på den:-)

Skrevet

oreokake, bløtekake og muffins vi skal feire2 årsdag vi å. Kanskje d blir sjokoladekake i tillegg

Skrevet

Der sier du noe! Mannen min er ikke hjemme, så blir ikke mye traktering, men tassen og jeg skal en tur til svigermor, så kanskje jeg skal lage en kake til henne? Hmmm...

Skrevet

Gidder ikke lage kake til meg selv, ikke har jeg godt av det heller.

Skrevet

har allerede bakt, en fantastisk god Iskake, ostekake.

Kan gi dere oppskriften, den e superlett å lage og lages på 1-2-3!

Iskake :

Du trenger en rund form, og bakepapir i bunnen.

8 digestive kjeks - knuses (fordel gjerne 4 kjeks i 2 plastposer, strø over i bunnen og på toppen av kaken.)

4 eggeplommer

2 dl sukker , vispes til eggedosis

1 pk philadelphia (stå ute noe timer til romtemp.)

1 ts vaniljesukker

1 pk (3 dl) kremfløte vispes

røres forsiktig i med eggedosisen og philadelphiaen.

Sett den i frysen, lag den gjerne kvelden før.

La den stå litt slik at den ikke er steinhard før servering. Er best når den er litt myk ;) Kaken forsvinner fortere enn den ble laget, er bare SUPER god!!

Happy mothersdagy til alle ;D

VOILA!

Skrevet

Har ikke tenkt og bake noen verdens ting! Satser på og få frokost i sengen som jeg synes at jeg har fortjent. mannen min er en fantastisk chef og lager somregel en flott middag. Jeg kommer til og lage en super enkel dessert, men ingen baking, nei!

Skrevet

Mannen min skal lage suksessterte! Nam...:)) Holder på med mandelbunnen nå. Ganske stolt av han ja!

Skrevet

Blir ikke noe kake på meg:(mannen er i Italia, å blir borte i 8 uker til,

Skrevet

Her blir det sjokolagekake formet som sjørøverskip, gele og pølser. Vi skal ha barneselskap, feire 4 års dag..

Skrevet

Mannen skal reise bort og jeg har ikke tenkt å bake.

Mulig jeg lager noen Toro-muffins til guttungen, men thats it.

Skrevet

Ingen!! Ikke skal jeg spise heller. Jeg slanker meg og er nødt til å være veldig veldig streng m meg selv =))

(har 10 kg igjen frem til sommeren (2 kg pr mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...