Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Etter å ha lest barnehagedebatten (menn i barnehage) tror jeg at jeg vil si: Min erfaring er at kvinner ikke blir like gode politi som menn. Min erfaring er at kvinner ikke blir like gode jurister som menn. De tøyser og tuller på gangen. Bruker tid på sminke etc. Min erfaring er at kvinner ikke blir like gode leger som menn. Fordi menn er flinkere til å fylle ut skjemaene og mer praktisk anlagt når det gjelder lytting etc. Det er har ikke kvinnen motorikk til. Dessuten fniser de når de ikke sla fnise.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vi kvinner er generelt ikke bedre enn menn til noesomhelst. Bortsett fra å lage barn, for da liker Mannen at vi fniser litt sjarmerende. Det tenner Ham. Men fnising når vi skal føde, er ikke så bra. Derfor hadde nok Mannen gjort det bedre enn oss.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Fnising under fødsel er vel bedre enn banning
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Det tror jeg faktisk på. Det finnes statistikker på at de fleste kvinner velger å bli gynekologer,barneleger,psykiatere,almennleger osv når de skal spesialisere seg..Det har vel med omsorgen å gjøre.Det finnes veldig få kvinner som er hjerte og hjernespesialister fks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå