Smæchs!!! Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Vi har tenkt oss til varmere strøk, men vil helst sitte kortest mulig på fly da vi er 2 voksne og 2 barn på 10 mnd og 3 år. Noen tips? Er det kaldt på Kreta i midten av april mon tro??
Elle Vilde Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vi var på Kreta fra 15 til 22. april for en del år siden, og det var kaldt! Det var heldigvis før vi fikk barn, så vi hadde ikke planlagt badeferie, men opplevelsesferie. Badeferie hadde vært for kaldt... Første dagen hadde vi strålende sol og et par og tjue grader. Vi dristet oss så vidt til et bad, tror det var rundt 15 grader i havet, og det var kaldt! Resten av uka hadde vi mellom 12 og 18 grader og overskyet, og vi hadde med oss for lite klær... Husker jeg hadde på meg flere topper utenpå hverandre, og den eneste jakka jeg hadde med utenpå der igjen... Vi hadde forøvrig en kjempefin ferie, fikk sett og opplevd masse, for det var jo fin temperatur for å oppleve... Men hadde jeg dratt med barn for å bade, ville jeg blitt skikkelig skuffa! Men, det var visstnok kaldere enn det pleide den uka vi var der. Syntes våren hadde kommet kort der også, var ikke den blomsterprakten jeg hadde forventet. Hvis dere skal reise, ville jeg i hvert fall reist et sted med oppvarmet svømmebasseng (mange er ikke oppvarmet, og da er det for kaldt i april)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå