Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 I dag har jeg faktisk vaska og er ferdig til helga før ungene er hjemme fra skolen!!! Gurimalla ;o) Men fikk hjelp av en liten ivrig kar.Han vaska og gnikka og var veldig flink.Nå sitter han å blir ren i stampen.Like glad i vann nå som før ;o) Å så har jeg den glede av å fortelle at han har begynt å si flere og flere ord. =)))) Så søtt å høre han svare ja,nehei,osv om jeg spørr om noe. Siste ord kom i går.Namminam.... =0)) Kommet opp i over 20 ord jeg vet han bruker bevist.Dette kan fort bli ei skravlebøtte ja.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Åh så flink han er:-) Det er moro å se engasjementet og hvor ivrige de gjør slikt! De er jo rett og slett ordentlige små mennesker:-)) Og ord ja, du har jo vært litt bekymret, men plutselig en dag skulle du ønske du ikke hadde mast om det............hihihihi.............da prater han nemlig hull i hodet på deg:-) Moahahahahaha
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Han er villig til å hjelpe ja.Å jeg nyter det så lenge det varer.Den dagen kommer nok hvor man må maaaaase ;o) Jeg har skrevet opp ordene han bruker,kun for å se.For helsesøster mente dette var bekymringsfult,at han ikke prata mer...Hun skremte meg da vet du.men siste uka har flere ord kommet.Om litt utydelig,så er di der værtfall ;o) Å han jabber jo bableri.Var bare disse orda som forsvant og ble borte inni der.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Dumme dumme helsesøster! Blir så oppitt over helsepersonell som tror det er en standard istedetfor et gjennomsnitt!!! Noen snakker tidlig, andre senere, noen går tidlig, andre senere, noen er sinte og noen er bare blide.......... Niesen min sa nesten ikke ett ord hun før hun ble 3 år. Da startet hun bare plutselig å prate en hel masse, og siden har hun jo ikke stoppet:-)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Ja,hun har jo skremt meg noen ganger hun der da.....men han kommer med nye ord og uttrykk ofte,så jeg er nesten,og da sier jeg nesten ikke bekymra lengre.hehe Nå kaller han seg selv "bam bam"...Å jeg ser for meg den lille rampegutten i fleentstone ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå