birrisj05.02.09 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke sett noen slimpropp enda, men tipper man merker det når den kommer. Den er vel slimete og klumpete.. men kan ha mange forskjellige former..
enda en Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Slimproppen kan se ut som en slimklump, blank eller gulaktig, kan være fiolett/brun (gammelt blod) eller med tydelige blodstriper i. Noen har en diger propp ( brukt tampongstørrelse) som kommer i en klump, mens andre har mange små propper. Noen mister proppen i biter, dvs store "snørrklyser" som kommer i forbindelse med dogåing. Atter andre igjen ser aldri noen slimpropp... Mange former og varianter, med andre ord... =)
nr 3 :D høygravid <3 Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Du har helt rett. Jeg har ikke sett min før i 3. savngerskap. Å den var en klump. Med litt blod i 2 dager. Så begynnte det å slime, hvis jeg kan kalde det det. Det har jeg gjort nå i snart ei uke. Hvis du snakker med jordmora di, vill hun antagelig si at media/svangerskaps-literatur er mere opptatt av denne slimproppen enn jordmødre og de på sykehuset er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå