enpå3ogenpå1 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 har hatt det siden i går morges. Problemet er at jeg har bihulebetennelse og det sprenger så j*#¤ i hodet om jeg prøver på vanlige måten......og nå begynner jeg å bli lettere gal!!!
2prinsesserogbim Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Gjespe, holde for nesen og blåse, tygge tyggis... Har vert masse plaget med dette i det siste, ganske plagsomt... Ellers bruke nesespray så du holder alt åpent
Lykkelig_83 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Sist jeg hadde dott i øret prøvde jeg alt for å få den bort,så ble det bare vondt til slutt,så dro jeg på legevakta,og han sa jeg hadde ørebetennelse.. ellers er det et kjerringråd om sier noe om at du skal varme litt olje og duppe en bomullsdott oppi og putte i øret..
enpå3ogenpå1 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 jeg prøver alt det der, men den sitter som f.... Skal teste olje nå snart. Håper det snart løsner for jeg blir gal av å være døv på ett øre. Skjønner nesten ikke at det går ann..... *fniis*
AmandaM Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Kjøp ørelys m/propolis på helsekosten. tipper det kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå