Gå til innhold

Noen som har tatt kurs/utdanning i ICDP her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

International Children Development Program... Bare lurer på hvordan det var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Tok kurs og vart ICDP-rettleiar for omlag 8 år sidan. No har vi leita det fram igjen i barnehagen og både pedagogar og assistentar likar å jobbe med det.

Kurset eg tok gjekk vel over fire dagar trur eg.

Skrevet

Så det er et fint kurs? Hvordan var selve kursdagene og opplegget ommkring det å ha egne grupper man skal veilede?

Skrevet

No er det som sagt 8 år og ca 50 kurs sida.....

Kan hende opplegget er endret sidan den gong og ikkje hugsar eg heilt.

Trur vi var på kurs i to dagar der vi gjekk igjennom 8 tema for godt samspel. Deretter var det ei pause der ein skulle prøve dette ut på eigen arbeidsplass. Og etter det to samlingar igjen

Skrevet

Høres egentlig ganske likt ut, slik det ser ut på programmet jeg har fått. Men vi har fire kursdager, så en pause hvor dette skal prøves på egne grupper som man skal veilede, og så er det to samlinger etterpå.

Både gleder og gruer meg, kjenner jeg...

Skrevet

Berre å gle seg.

Men er det ei gruppe du kjenner du skal prøve ut på? Er du førskulelærar? Når vi gjekk på kurs var det også mange frå helsestasjon og barnevern der.

I barnehagen no jobbar vi med praksisfortellingar som viser samspel mellom barn/vaksen. godt eller dårlig. Deretter seg vi på dei 8 tema og ser kva for nokre som er i fortellinga og kva for noko som kunne vore der om ein handla på ein nanan måte. Alle er veldig engasjerte i dette. Særleg på gruppemøte-nivå med berre fem personar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...