Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Noen med erfaringer?? Hva har dere gjort?
Serial mom Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Nå tok jeg ut mine halvannet år før, men da jeg gikk gravid blødde jeg fra hullene et par ganger, så de var tydligvis ikke grodd. Da melka kom(eter fødselen) lakk jeg en del, men det kan jeg jo ha gjort uansett, vet ikke om det var pga hullene, men det kommer melk ut av dem ihvertfall.(stoppa å lekke etter 5 mnd) Har aldri hatt problemer med amminga, bortsett fra såre brystvorter de førse månedene, men det er vanlig for mange. Ha hatt masse melk, ammer enda frøkna på 14 mnd, aldri hatt betennelser eller noe. (når det er sagt, så kan det jo være andre som har fått problemer pga det, jeg kan bare referere til meg selv) Tror jeg ville fjernet piercingene og heller tatt nye etterpå om du fortsatt vil ha det, vil være veldig tungvint å måtte ta de ut hver gang babyen skal ha seg en sup, samt at du skal jo holde de rene også. Om du enda ikke har født ville jeg tatt de ut snarest, så får de litt på seg til å gro. Kan jo sette seg betennelse og annen skitt i dem, ville ikke putta det i munnen til ungen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Takk for svar! Ja jeg fjerner den selvfølgelig hvis jeg må det. Meen, jeg har lyst til å beholde den, har hatt den i så mange år, og det var et helvete å ta den, he he. Men jeg vet om fler som har hatt den/de i etter fødsel, jeg bare vet ikke åssen de har gjort det rent praktisk. Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå