Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hvor lenge har dine barn vært hjemme/hvor lang tid har det tatt før alle prikker er tørre? (Er det når alle prikkene på en måte har blitt til blemmer som har sprukket og tørket inn? Regner med at det er sånn... :-) )
mamma til 2 små:=) Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jenta mi og har vannkopper nå...ska ha henne hjemme til alle prikkene er tørre med skorpe.Tar ca en uke.Er ditt barn sykt?Merker ingenting på mi jeg.Hun klør ikke en gang,merkelig hehe.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Ja, hun er full av prikker, og det øker hver time. I går kveld hadde hun feber og var grinete, men før det og idag, har hun vært nærmest i normal form. Hun har klødd på kanskje 10 prikker, men når vi tar på hvitvask fra apoteket slutter hun å klø. Er så lettet, husker vannkopper fra jeg var barn som et klømareritt uten like...
mamma til 2 små:=) Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Ja det er heldivis ikke så ille som jeg trodde det ville bli...off men det ser jo helt groteskt ut hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå