Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Min siste dag på 1. trimester, var på ul på mandag og der var det en liten sprelsk krabat, deilig:-) Kvalmen er mye bedre, trøttheten må jeg nok slite med litt til, men men:-) Nå skal jeg senke skuldrene og kose meg med den voksende magen! Ses på 2.Trimester:-)
gm&linnea Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hei hei Ja jeg er omtrent på samme tid. I følge legen har jeg termin 18. august, men i følge meg selv og UL er det 25 Så jeg henger her litt til. Alt bra med deg så langt da?
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jøss så forskjellige terminer, når var første dag i siste mens? Alt går bare fint, magen er blitt kjempestor, ser ut som jeg er 5 mnd på vei, så skal bli deilig å slippe å prøve å skjule den:-) men er vel sånn det er med nummer 2 og når mn har tette svangerskap. Åssen er formen din? Er det førstemann hos deg?
Johan Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer så mye. Jeg kommer etter om en uke og gleder meg veldig til det!
gm&linnea Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Ja, det er stor forskjell. Siste mens var 9 november, men jeg hadde litt ustabile sykluser, så derfor den store forskjellen. Hadde visst plutselig en lang syklus. Ja, magen min er også stor, men med meg er det første.. Har gått ned ellers i kroppen, men magen vokser.. er vel oppblåst sikkert, men jeg kjenner også livmora nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå