baby ønskes Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Var hos legen i dag; er 16 uker på vei. Ble gravid etter prøverørsbehandling. D ble satt inn ett egg. Er selv tvilling og det er tvillinger i slekta. Sprøytene jeg tok under IVFbehandlingen øker sjansene for tvillingfødsler. Var på UL i uke 8 p.ga vanlig prosedyre under ei IVFbehandling. Alt så normalt ut. I dag målte legen livmora og den var litt større enn normalt. Han nevnte d med tvillinger da men etter som jeg har vært på en tidligere UL der alt så normalt ut, mente han ikke det var noen grunn til å spekulere om det kunne være tvillinger. HVa mener dere? Hender det at en tvilling kan skjule seg bak den andre på en tidlig ultralyd? Jeg føler at jeg har hørt noe om d!
Gjest Siiw Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg fikk også satt inn et egg, på UL i uke 7 så vi et bankende hjerte. Overraskelsen var derfor stor da det på UL i uke 12 plutselig åpenbarte seg to små. Det forklarte jo også hvorfor magen var så stor alt da. Er nå i uke 25 og ser ut som jeg skal føde i morra, men har tre mnd igjen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå