Gydamamma Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg trenger litt ny inspirasjon til fredags- og lørdagsmat. Det ender veldig ofte opp med taco, pizza og de tingene der. Gi meg en ny og spennende rett med nye smaker!
susemor-3 små Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hehe. Jeg hadde tenkt å foreslå taco-grateng, men det blir kanskje kjedelig! Vi synes i hvert fall det er litt mer spennende enn vanlig taco: Ha stekt kjøttdeig med taco-pulver i, i en ildfast form, legg over ønsket taco-saus og dryss over reven ost. Stekes på ca 220 grader i ca 20 min. Serveres med salat, "taco-chips" (er det nachos det heter kanskje, hehe), og evnt rømme.
erteposen + 4 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Her har gutta ønska seg ostesuflet som bestemor lager. Serveres med brød og salat.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Nachos:) Eller burroitos med kylling, cessadillas, wrap....men det var slikt du ikke ville ha? Vil bare si de har 50% på alt av tacoprodukter på ICA nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå