Libido- Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Og litt skremt =) som de fleste her inne har fått med seg så åpnet jeg nettbutikk i november. Og jeg har jobbet jevnt og trutt med den ved siden av min vanlige jobb. Det er mange bakker når man starter helt alene og den tyngste er reklame og å bli synliggjort. Det tar veldig med tid å bygge opp et navn, hvertfall når man ikke har så særlig til egenkapital. Jeg føler likevel jeg har kommet veldig godt i gang og er fornøyd. Men i dag dumpet det ned en enormt stor og flott overraskelse i mailboxen! Jeg har blitt kontaktet av et stort og kjent småbarnsmagasin. De vil lage en notis og trykke bilder. Snakk om å være heldig!!! Nå har jeg skrevet brev til mine leverandører og nesten hoppet i jubelrus =) Detter er veldig stort å få trykket en anbefaling i et så kjent magasin. Jeg er så glad! =) God helg og smask smask =)
våken_om_natta Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har sendt en mail via den sida di. Håper jeg får svar snart:-)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Oj, nå ble jeg nyskjerrrig. Hva heter nettsiden din .-))
våken_om_natta Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Du finner den om du går inn på nicket hennes!
*synne* Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Kjempefin side!! =o) ønsker deg masse lykke til!!
Libido- Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Takk alle =) Er skikkelig spent på hvordan det blir seende ut i bladet og responsen. Til dere som har spm. ang prod. osv. Så tar vi det på mail og ikke her inne =) Har svar de som lurte på noe på pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå