Gå til innhold

intim barbering...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har da klart d store jeg veit du!! har hørt alle har fortalt at det er et mareritt og få trimmet litt nedentil ettersom magen blir større, men trodde da ikke d kom til og bli vanskelig så tidlig!!

jeg er i uke 22 og da skadet meg stort nedentil! merket d faktisk ikke før dagen etter, men har da klart og kutte meg på klitoris! og d er skikkelig AUU!!!! føler at jeg går skikkelig hjulbeint, og har vondt for og reise meg og gå!! er skikkelig flaut, spessielt når jeg måtte forkare for sambo igår kveld at han desverre ikke fikk noe fordi det er alt for ømt der nede!! han bare lo godt og ville se!! heh.. så fra nå av skal jeg ta meg skikkelig lang og god tid når ting skal trimmes, for dette var lite godt!! hvis ikke sambo skal få æren fremover!! han hadde ikke noe imot d han!! kan bli gøy når vi nærmer oss varmere tider og det trenger litt hyppigere trimming!! he he.. den tid den sorg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg slet også med stoor mage når jeg gikk gravid, og jeg ga opp å barbere meg pga redsel for akkurat dette med å kutte meg. fikk samboeren min til å stusse litt i ny og ne, men jeg begynte som regel å klø endel på venusberget etter jeg har barbert meg, så det passet dårlig å ta alt av håret i akkurat den perioden;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...