digger Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Var på Junior Barneklær i dag. Hadde fremdeles en del igjen på 50%, men jeg fant dessverre ikke det jeg var ute etter:-) En del Hummel på 70%
partyoffive Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Så dumt at du ikke fant noe. Hva med 'Wheat', 'Me Too', 'Mexx' og de tingene som ligger ute på bordene innerst i butikken, var de nedsatt til 70%? Mye utterjakker osv. igjen? Tror nesten jeg må ta en tur og kikke i morgen. tusen takk for tilbakemeldingen! Ville forresten sporre deg; du svarte i en annen tråd at du skal til Kreta/Makrigilaos til sommeren. Sunwing regner jeg med!?! Lurte bare på om du reiser med små barn/babyer? Vi har bestilt tur til Majorca/Alcudia. Tror nok det blir supert, men jeg må innromme at det var kreta som fristet emg mest. Men...den 2 1/2 t bussturen m/3 små rett etter at man endedlig har kommet av flyet kan bli en dårlig start på ferien for oss som reiser med 3 små. Men, slik er det når man reiser på barnas prinsipper forst og fremst. Vi skal nok kose oss, men tenker på Kreta neste år evt. Ha en god tur til Kreta!
digger Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Så vidt jeg kunne se var Mexx og Me Too fremdeles til 50%. Har kjøpt en del på salg i år så tenkte jeg ville vente til 70% siden det ikke er noe spesielt jeg trenger. Det var en del ytterjakker. Hummel til 70% og Reima og Mikk-Line til 50% hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg var på utkikk etter ytterjakke til gutt fra Nanook, men den var utsolgt:( Jepp, jeg svarte deg ang. syden:-) Dere kan glede dere, Alcudia er veldig bra og ikke minst barnevennlig. Jeg har vært en del på Mallorca tidligere og siden vi drar tidlig i mai, tenkte jeg det var litt varmere på Kreta. Skjønner godt at du er betenkelig med bussturen og 3 barn. Vi har foreløpig ett barn, men gruer meg likevel til den bussturen. Fordelen er at det er veldig sent på kvelden vi lander der nede, så satser på at gullet sover hele veien på bussen:-) Selve stedet og stranda virker veldig idyllisk. Vi skal bo i leilighet nesten helt nede på stranda. Jeg kan jo gi deg tilbakemelding når vi er tilbake i midten av mai:-)
digger Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Glemte å tipse om varme vinterstøvletter til dame i 2.etasje:-) Utrolig fine (synes jeg da) i mørke brun semsket skinn, uten hel, men litt grov såle og med ekte kanin pels langs leggene! Utrolig gode å gå i og veldig varme. Er egentlig ikke så fan av pels bruk, men ikke så lett å få tak i vamre støvletter heller. Kostet 1000, men hadde kostet 3000. Absolutt verdt en titt til morsdagen:-)
partyoffive Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Takk for svar! jeg venter også på mere 70% på Junior. "trenger' heller ikke noe særlig mer ,nei...Eldste jenta blir skolejente og trenger ytterjakker, men ikke noe 'must'. Fikk noen fine klær fra 'Jackpot' til henne pµ 70%. Spors vel om det er noe særlig mer på 70% innen i morgen da..hmmm. Da venter jeg nok til neste uke. Markiligios og Alcudia så begge flotte ut. Vi tar den ene i år som så 'idiotsikker' ut mtp barnevennlighet, også tar vi kreta neste år når minsten har blitt 2. God tur!!! Er ikke noe fan av ekte dyreples jeg heller nei. Det blir nok ingen kaninstovletter på meg, he-he. Men de hores fine ut. Har noen Sorel stovler jeg er veldig fornoyd med når det er på det kaldeste. Men, jeg har noen 'Ilse Jackobsen' stovler i kikkerten for morsdagen..he-he. Tusen takk for info og tips - send gjerne inn en tilbakemelding etter Kreta turen om du husker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå