Gå til innhold

mange nick som går igjen her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg sittet og lest en del av innleggene her inne om dårlige menn, kritikk til NAV og mye frustrasjon, og det er egentlig nokså ulike saker, men ser det er flere som svarer på mange av innleggene! har dere selv opplevd det samme og kan sitte og svare hva som er rett og galt i hver enkelt sak? det er på tide å ta flere "gode" råd med en klype salt her inne tror jeg. virker som noen tror de er eksperter på alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kunne ikke sagt det bedre selv.

Skrevet

Sjelden NAV bruker skjønn(annet enn i noen veeeeldig få bidragssaker), så der er det jo ikke så vanskelig å vite en del. Ikke alt, men en del.

Ellers så har jeg kun eksmann, så å svare på det som omhandler å bevare et forhold, er jeg heller dårlig til;) Så det unngår jeg glatt. Eller jeg sier noe i de tilfellene som ligner mitt, og ber HI gå ut av det.

Og det å få råd, er jo ikke det samme som at sakene er avgjort på noen måte. Jeg har fått mange råd, også fra andre enn de jeg "møter" her inne. Mye jeg har funnet ut på den måten.

Og ser du på hvem som signerer, hvertfall på denne siden, så er det flest Anonym. Så for alt du vet, så er det 1000 ulike brukere.... Du kan ikke vite alle som skjuler seg bak Anonym.

Og for å vise deg det; Hvem er jeg? Hvilket Nick bruker jeg, om jeg signerer med det i stedet for Anonym?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...