Mor di! Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Er i uke 20, og noen av gensrene har begynt å bli litt trange rundt magen, men buksene passer forsåvidt god ennå... når begynte dere?
Englebarna Anie&Othelia Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg byttet til mammabukse i uke 6. Ikke fordi jeg var blitt noe særlig større enn vanlig, men fordi det var flyktelig vondt og ubehagelig å sitte på jobb i 8 timer med buksesmekken og knappen igjen. Magen kom tidlig da - fra uke 10 kanskje.... Dette er 2. svangerskap.
mitt 3 barn Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Hei! Jeg hadde mammabukse på meg for 1.gang for to dager siden! Jeg er i uke 19, og fikk tidlig mage denne gang, allerede før jul! Har to barn fra før. Jeg la tidlig vekk de minste buksne, spesielt dongeri, og fant noen eldrebukser som var større. Etter hvert som knappen ikke gikk igejn, har jeg brukt strikk og heller hatt en lengre genser over for å skjule det. Men nå går det altså ikke lenger, selv om den minste mammabuksa er for stor. Skal få låne noen mindre mammabukser hos en venninne, så må vel mase litt nå... Lykke til!
Fint_Lite Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Fra uke 19 måtte jeg legge vekk den siste dongeri buksa og kjøpe meg ei mamma bukse. Da gikk det bare ikke mer...Etterhvert har det blitt flere overdeler jeg ikke lenger kan bruke nå. Fikk heldigvis masse tøy fra ei veninne i går =) =) Nå har jeg plutselig masse tøy å velge i
Vannmann35 Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Kjøpte vel min første mammabukse rundt uke 20 ja :-) Er nå i uke 24 og har kjøpt min andre mamabukse.
Birka Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Er i uke 20 nå, og må bare innse at det ikke går lenger. Det gjør vondt å sitte når det strammer over magen. Det har vært slik noen uker, men jeg har brukt de behagelige og tøyelige buksene. Skal kjøpe inn mammatøy i morgen!
maimora Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Mammabukser uke 13, genserne passer fortsatt, de fleste i alle fall
første lykke Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 tusler som reglel rundt i joggebukse jeg syns det er ubehagelig når noe strammer.. men når jeg skal ut bløant folk er det mammabukse eller en med strikk i livet... vet egentlig ikke når de vanlige buksene mine ble for små, for jeg går som sagt stort sett i joggeklær.. best det
Duggfrøken Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Uke 16 her, ble lei av at buksene ikke passet og at jeg gikk med hårstrikk i knapphullet for å lage den videre haha.. Deilig med mamma klær
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Uke 12, da var jeg lei av å gå med knappen åpen i de andre buksene ;-) Er fjerdegangs. Bruker bare mammabukser da, gensere, topper osv er vanlige klær.
yret Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Har gått med hårstrikk i knappen til nå, men nå regner jeg med at mammabuksene kommer på fra neste uke. Er 16 uker, andregangs.
Moderbodin har født Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Er i uke 17. Har foreløpig ingen problemer med de vanlige trangeste buksene mine og gensere, men begynner å merke at det strammer endel i linningen, så det drøyer vel ikke lenge før jeg må dra frem noe mammabukser kanskje
Arb.ledig husmor Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 Eg vente nr. 2(er snart fullgått 15 uker), og kan heldigvis enda gå i mine vanlige klær ). Kjøpte meg til og med helt ny (vanlig) bukse når eg var ca 12 uker på vei, og den passer perfekt enda )...
trine->mai07 og juni09 Skrevet 6. februar 2009 #17 Skrevet 6. februar 2009 Er 21+0 og kan bruke mine egne klær leeeeeenge enda.. Er bittelita fra før, men har veldig liten mage denne gangen.
moir4. Skrevet 7. februar 2009 #18 Skrevet 7. februar 2009 Er gravid med 4.barn.Er i min 17 uke og har så vidt begynt å bruke mammaklær nå..
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 #19 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er 15+2 og den siste uke har jeg begynt. Kan bruke olabuksene med lavt liv, men genserne blir for korte på magen. Andregangs er jeg forresten.
linemor84 Skrevet 7. februar 2009 #20 Skrevet 7. februar 2009 Er i uke 27 nå og jeg kjøpte mammadressbukse til julebord sesongen og julefeiringa.... Mest fordi jeg ikke fant noen pene dressbukser som var lave på livet! Men etter jul måtte jeg ty til en mammabukse til og en snekkerbukse(det er veeeldig behagelig og ha på seg) mest fordi de trangeste dongeribuksene ikke passer! Men "baggye" dongeribukser og gensere passer fortsatt!
♥ DAME Skrevet 7. februar 2009 #21 Skrevet 7. februar 2009 Husker ikke helt, men tror det var rundt uke 10-11. Kunne bruke en av de vanlige buksene mine fremdeles, men synes det virket så deilig med mamma-snekkerbukse )) Er førstegangs ))
*2små*gull* Skrevet 8. februar 2009 #22 Skrevet 8. februar 2009 Er førstegangs og skal handle min første bukse på fredag som kommer.. da er jeg 13+3.. (Må vente til jeg får penger først ;-)).Har begynt å ane en liiiiiten økning på magen, me er nok mest fordi jeg føler de andre buksene er ubehagelige... Jeg jobber på en butikk som selger mama licious-klær (mammaklær fra BestSeller-kjeden, samme som veromoda), og ser det er MANGE kvinner som kommer å handler tidlig!! Ikke fordi de nødvendigvis har så mye mage, men fordi det er ubehagelig å gå med de gamle buksene :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. februar 2009 #23 Skrevet 8. februar 2009 Mama-liciousklærne er fine. Er så furten fordi de ikke selger de i nærheten av her jeg bor. Heldiggrisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå