Gå til innhold

Planer for helga?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vaske dag idag. Vasker og rydder huset. Tenkte jeg skulle ut å kjøpe meg noen friske blomster etterpå og pynte med. I morgen får vi besøk, langreisende besøk så jeg skal lage middag.

Forslag til hva jeg kan lage?

Noen som passer i alderen 1 til voksen mat.

Eller trenger jo ikke ta sånn kjempehensyn til 1 åringen, men andre barn på 4 år og opp til 7år.

Ellers har jeg ingen planer. Vet ikke hva vi skal gjøre på morsdagen enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat fått en pall med ved levert på utsiden av trappa, så i dag er planen å stable ved. Er 19 minus her, og vi var helt fri for ved, inntil nå. Skal først kose oss med hjemmelaget pizza da. I morgen og søndag skal storesnupp spille håndballturnering så da går dagene i hallen. Skal til frisøren i morgen i mellom kampene, gleder meg til å klippe vekk noen cm, håret er litt for langt sånn som det er nå. Regner med vi skal til mamma på kaffe på søndags ettermiddag, er jo morsdag. :o)

Har ikke noen spennende forslag til mat egentlig, men pizza, taco, helstekt indrefilet av svin med tilbehør er jo godt.

God helg! :o)

Skrevet

Har ikke noen middaggsforslag til deg, du finner sikkert på noe godt, lasagne er jo noe alle liker?

Jeg har jobb i helga, så har jeg vært å kjøpt meg morsdagsgave i dag(hårfarge) så jeg skal kanskje bruke ettermiddagen i morgen evt søndags formiddagen på å farge håret.

Oi, nå glemte jeg av en ting, mamma har jo også morsdag, jaja, får finne noe i morgen formiddag mens jeg er på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...