Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har vaske dag idag. Vasker og rydder huset. Tenkte jeg skulle ut å kjøpe meg noen friske blomster etterpå og pynte med. I morgen får vi besøk, langreisende besøk så jeg skal lage middag. Forslag til hva jeg kan lage? Noen som passer i alderen 1 til voksen mat. Eller trenger jo ikke ta sånn kjempehensyn til 1 åringen, men andre barn på 4 år og opp til 7år. Ellers har jeg ingen planer. Vet ikke hva vi skal gjøre på morsdagen enda?
Mille** Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Har akkurat fått en pall med ved levert på utsiden av trappa, så i dag er planen å stable ved. Er 19 minus her, og vi var helt fri for ved, inntil nå. Skal først kose oss med hjemmelaget pizza da. I morgen og søndag skal storesnupp spille håndballturnering så da går dagene i hallen. Skal til frisøren i morgen i mellom kampene, gleder meg til å klippe vekk noen cm, håret er litt for langt sånn som det er nå. Regner med vi skal til mamma på kaffe på søndags ettermiddag, er jo morsdag. ) Har ikke noen spennende forslag til mat egentlig, men pizza, taco, helstekt indrefilet av svin med tilbehør er jo godt. God helg! )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Har ikke noen middaggsforslag til deg, du finner sikkert på noe godt, lasagne er jo noe alle liker? Jeg har jobb i helga, så har jeg vært å kjøpt meg morsdagsgave i dag(hårfarge) så jeg skal kanskje bruke ettermiddagen i morgen evt søndags formiddagen på å farge håret. Oi, nå glemte jeg av en ting, mamma har jo også morsdag, jaja, får finne noe i morgen formiddag mens jeg er på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå