Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hei jenta. Hvordan går det er du fødene snart?

hva tror folk a? at man håper ungen blir det i laaang tid, ja jeg er glad han er der til termin men.... ta litt hensyn til følsomme humørsyke gravide da...

Måtte bare få det ut!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Har fått flere telefoner og masse meldinger allerede og har fremdeles 1 uke til termin. Hyggelig at folk rundt tenker på deg, men noen ganger kan det bli litt mye. :)

Skrevet

er vel ikke så rart at folk er nysgjerrige på hvordan det går med oss som snart er fødeklare?

jeg har lenge igjen til termin men har fortalt folk om falsk alarmen vi hadde og at jeg kjenner tegn til at det nærmer seg fødsel o.l. og da "maser" jo alle sammen da. men det er forsåvidt greit syns jeg.

Skrevet

Jeg synes det er koselig at de spør :)

Så lenge det ikke blir flere ganger om dagen da.. da blir det bare slitsomt.. men gjør ikke noe at mamma ringer hver dag, hun er jo like spent som meg.. og det kommer nok jeg også til å være når jeg skal bli bestemor for første gang.. :)

Skrevet

Man er vel drittlei og skikkelig humørsjuk på slutten, sånn at man kanskje ikke heeeelt klarer å se at det er godt ment... For det er jo det - godt ment altså ;-)

Folk vil vise at de bryr seg om deg og tenker på deg, og det er jo egentlig innmari koselig. Men det er klart, får man sånne meldinger hver dag fra veldig mange, så kan det jo bli litt mye... Jeg er bare i uke 32, så sånne meldinger har jeg ikke begynt å få ennå, men håper at jeg klarer å se at det bare er godt ment, og betyr at folk bryr seg om meg og babyen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...