Zeke Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Var sååå kvalm og redd før jeg skulle inn, men etter en lang samtale fikk jeg se den lille nurket inni der, h¤n var 5 mm lang og hjertet dunka og slo som bare det, blei satt til 6uker og 4 dager men det gjør ingenting. Hadde tenkt å spørre om jeg kunne komme tilbake ca uke 12 men før jeg fikk spurt så sa han. at hvis du vil kan du komme tilbake i uke 12 pga av at du mista i uke 14 med nr2, Da skal jeg love at det ikke var nei i min munn he he he så nå skal jeg og min mann til oslo i morgo å slappe av og nyte dette og se på dagfinn lyngbø noen som kan regne terminen min da, hadde 23 sep men skal jeg bare + på 4 dager da eller?
Ruska67 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er 6+6 og har termin 29. september, så hvis du er kommet to dager kortere har du vel termin ca 1. oktober da... Jeg var på ultralyd i går og så en liten "klump" som var 5-6 mm - og et bankende hjerte!!! Like fantastisk hver gang!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Åhh så bra! Sikkert godt å få se den lille og at hjertet dunker ja! Skal til lege neste uke, og skal høre om tidli ul, fordi jeg har blødd rundt ikm..testa negativt før jeg starta å blø og positivt etter, så tror bare det er hormonell blødning, men er litt engstelig alikevel:/ Kan ikke det med termin nei, men se på babyverden.no sin terminkalkkulator:o)
Zeke Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 min var 6,8 mm lang heilt utrolig at det er mulig å se noe så smått inni i kroppen min. hvis jeg har termin ca 30sep/1okt så stemmer dette ikke med når denne lille blei laga:( Skal tilbake i midten av mars får sikkert meir nøyaktig termin da. Uansett så er jeg glad bare at hjertet slo slik jeg. lykke til ,til deg Ruska67
Zeke Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Ja det skal jeg love deg, slapper av litt nå, min lege var iallefal veldig hyggelig og veldig flink,fikk et bilde men man ser ikke så mye men litt. lykke til deg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Åååå - så utrolig koselig!!! Det er like fantastisk hver gang man er på UL ja =) Jeg ville ha ventet med å regne på terminen igjen - de vokser sånn i rykk og napp de første ukene - det er først ved den ordinære UL at alle fostre er ca like store og derfor man beregner UL-termin!! Slapp av og nyt helgen nå!! Stoooor klem fra
Zeke Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Det skal jeg, nyte en helg i oslo med en flott og kjekk mann. Kan ikke bli bedre dette for denne halga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå