Gå til innhold

Tenke tenke tenke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaah!! Jeg holder på å bli gal av alle tankene i hodet mitt..

Jeg tenker på at det er lenge til jeg kaster p-ringen, det er lenge å vente til april, hva skal barnet ha på seg, hvordan vil det se ut, vil jeg i det hele tatt få det til, hva om jeg ikke blir gravid, hva om jeg får en ny SA, osv osv osv.. Det går og går i all evighet disse tankene..

Hva skal jeg finne på for å få tiden til å gå fortere?? Noen andre som har det sånn her? Antageligvis er det det, jeg tror ikke jeg er den eneste i verden som tenker på alt mulig hele tiden, hehe. Men holder seriøst på å bli sinnsyk, haha!

I går pusset vi opp soverommet i en fei. det ble kjempefint og jeg hadde noe annet å gjøre. Men så ble vi ferdige da vett, og da begynner jeg å tenke igjen. Kanskje jeg bare skal pusse opp et rom til:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh! Jeg vet AKKURAT hvordan du har det. Har det sånn selv. Jeg går hjemme alene for tida og planlagt prøvestart er etter p-pillebrettet som jeg skulle ha starta på i dag. *flau* Dagen er jo ikke over enda, så jeg kommer nok til å ta den. Har bare ikke greid det de to gangene jeg har prøvd hittil i dag. Prata med samboeren på telefon i dag og greide ikke å holde kjeft om tankene mine. Han er for prøving, men synes det er et par ting til vi må snakke litt rundt før vi går igang for fullt.

Går hjemme om dagene, bare meg og bikkja nå. Prøver å vaske litt, se film, gå en tur... Men det er lite som funker for å få tankene vekk fra dette. Jeg havner her inne mange ganger for dag, leser, tenker, grubler, drømmer...

Skrevet

Haha! Så godt å høre! Jeg sitter også her hjemme, med bikkja og prøøøver å finne på ting! Fyre i peisen, male et rom, se på en film, lage mat. Men er liksom ikke noe som hjelper. Sikkert fordi vi gleder oss så veldig tenker jeg. Jeg har mest lyst til å bare surfe på gravide, barnevogner og magebilder, men vet innerst inne at jeg bør holde meg unna:P

Og hver dag ser jeg på "Birth stories" på Zone Reality kanalen noe som egentlig gjør det tusen ganger værre:P Burde vært terapi for sånne som oss, haha

Skrevet

Jeg endret nettopp brukernavn fra Under_Planlegging:) til AprilPrøver:p

Så er fortsatt meg her:P

Skrevet

Jeg går også og tenker, grubler, vurderer og funderer hele tiden. Kan bli tullerusk av mindre...

Jeg har jo en jente fra før, så mye av min tid går jo med til henne, men likevel føles det som tiden står stille når det gjelder akkurat dette..

Gikk på samme måten i to år før forrige svangerskap, og da er jeg veldig glad jeg ventet. Men i dag er situasjonen en litt annen også føler jeg.

Konklusjonen er jo den samme hver dag, vi skal vente, ikke prøve riktig enda. Det er viktig. Minner meg selv på hvorfor hver eneste dag, men det hjelper ikke. Blir litt tullerusk likevel, av alle disse tankene...

Godt å se jeg ikke er alene, dagene kan lett bli tunge og lange av dette "fjaset" som surrer i hodet mitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...