Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 ... og vi ser bort fra tissing på gulvet, men sånn ellers? Er ikke våtere der enn på kjøkkenet, nødvendigvis? Ikke servant der inne som kan sprute vann på veggen, kun selvet toalettet. Skal male, har maling, men den er ikke våtroms.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Du kan nok trygt kle på maleklær og mal i vei:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Ja er jo forsåvidt våtrom.. Men om det ikke er noe vannkilder utenom doen så ville jeg da tatt sjansen på og male allikevel.. Skal jo litt til før det spruter ut av dassen eller at noen av mannfolka i huset bestemmer seg for og tisse ned veggen kontra doen.. ( håper jeg).. hehe.. =)
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hm, da tar jeg sjansen, maling er kjedelige penger. Og den som tisser på veggen bør vel strengt tatt opereres for noe, eller dyttes inn i noen år med terapi - gulvet er ille nok, men veggen må jo være total funksjonsfeil, i ett av hodene. Takk skal dere ha!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Et toalett med bare do og vask er ikke et våtrom.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Enda bedre - en stemme med autoritet er akkurat det jeg trenger akkurat nå - da hiver jeg på styggklærne. Velkommen til nylekker tissing om kun kort tid.
Sjokoladekaka Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Rom som har sluk i golvet er våtrom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå