Gå til innhold

noen med 5 barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det i forhold til 4?jeg har 4 barn 11,6,4 ,2 år.men jeg er ennå ung å ser for meg nr 5.er jeg gal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Jeg har 4 unger selv, på 3,6,13 å 15 år. Jeg er også forholdsvis ung enda, å muliheten for nr 5 er til stede.... Jeg å tenker som du, er jeg GAL? hehe.. Å hvor my arbeid blir det med 5.. Men jeg tror at d ikke vil være så stor forskjell. En ekstra gullklump må være bare hyggelig det :-)

Skrevet

Hei hei :)

Jeg har også fire, 13, 9, 4 og 2. I magen ligger nr fem :) Gleder meg veldig. Føler meg ikke gal, egentlig ;)

Vi har alle forskjellige ønsker i livet og velger forskjellig. Jeg angrer ikke et sekund på de jeg har eller den i magen. Blir nok spennede og krevede og følge dem opp etterhvert, men jeg har en flink mann og jeg trives med å ha mange rundt meg.

Vokste selv opp med bare mamma og fikk en søster som 9 åring. Bestemte meg tidlig for å ha mange barn, helst fem og der er jeg snart i mål gitt..

Men tror vi gir oss nå. Selv om jeg har ganske lette sv.skap, blir jo kroppen litt preget av å jobbe hardt ;)

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg er også med i denne klubben :-)

Har fire stk på 8,5 , 6, 4, snart 2 og venter nr 5.

er selv 31 år og klarer ikke å si at jeg er helt ferdig ennå..

Men jeg tror nok denne er den siste..hmmm....

Bare koselig å være en stor familie...

Håper flere henger seg på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...