bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 jeg spiser helt vanlig, godt med mat men forandrer meg ikke så mye i kroppen nå. Magen har sunket en god del og står nå mer rett ut enn før. men det er blitt skikkelig merkbart mindre. Mannen sier det og alle andre rundt meg syns magen min var en god del større for en mnds tid siden. Den har da altså ikke vokst noe nå på slutten men heller krympet? jeg merker at den ikke er så stram lenger heller, da navelen som før stod i spenn nå er slapp og nesten vanlig å ta på?! og mammabuksa som jeg hadde bestemt meg for at var blitt for liten over magen for en god del uker siden går helt fint på igjen nå. Noen som har erfaring med at magen blir mindre på slutten? hva kan det komme av? jeg lekker ikke fostervann, er aldri vått i trusa eller noe slikt. babyen er aktiv og i form og jeg var på kontroll forrige uke og skal igjen neste uke. der sa legen at magen min ikke var stor men at babyen var vanlig i vekt til å være i uke 37
Nurkfrid Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Det kan jo tenkes at det er så enkelt som at du har blitt tynnere fortere enn babyen har rukket å bli større... Du forbrenner rett og slett mer energi enn kroppen din tar inn. Det må jo bare være deilig å ikke bli så stor. Lykke til med resten av svangerskapet!
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 det kan hende at barnet har snudd seg å er på veg ned i bekkenet for når barnet snur seg så synker magen og får en annen form... å da virker den mindre oxo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå