Gå til innhold

Dere mellom uke 13 og 15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt noe enda ?

Jeg klær i fingrene . Virkelig . hehe.

Var på UL forrige fredag, og fikk se at han/hun har det bra - og alt er normalt.

Ellers, hvordan er formen deres? Begynner dere og få mage? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* klør ; )

Skrevet

Hei augustmamma:-)

Det er jeg også...termin 8:-)

du er nok ikke alene om å ville handle inn masse søtt og smått til den kommende babyen:-)

Har kjøpt et sett med åtte deler på ellos...kjempe søtt...Det går i hvitt og lyse gult. Det funker jo til gutt og jente. Men vil vente lengst mulig. Vet jo aldri..

Er forresten i uke 14+1..hva med deg da??

Har ikke vært på UL enda, men får automatisk innkalling om et par uker kanskje...Vanlig med rundt uke 18-20...Da får man se kjønnet også:-)

Jeg har vært kvalm hele dagen og kvelden med mye brekninger og oppkast fire ganger...tilsammen altså:-)

Begynner og avta nå merker jeg...veldig deilig.

Ikke så mye baby mage enda. Men er veldig oppblåst da...teller det..hihi

Du da??

Skrevet

Eg har ikkje handla inn noko som helst enda...trur ikkje eg kjem til å gjera det før mot slutten eigentleg. Veit også at me kjem til å få ein del i arv.

Og magen ventar eg veldig på. Er i veke 14, og folk på jobb tykkjer eg ser tynnare ut enn før (har kasta opp mykje). Så eg er litt redd for at ikkje alt er normalt...men det er vel mange som ikkje får mage før etter veke 16? Mannen min tykkjer magen min har endra seg litt...men ingen kul. Er nok berre han som ser det i alle fall.

Lukke til vidare jenter :-)

Skrevet

Takk for det:-)

lykke til dere også..

Som sagt jeg er også i uke 14 men ingen mage...har kastet opp også.

Men det er ingen fare for babyen:-) Det kan du trøste deg med.

Så lenge man ikke går av ti kg og mer som jeg har hørt noen har gjort. det er ikke så bra igjen. Men det er jo forstårlig. Da får man hjelp.

Skrevet

Ja, jeg kan vel helt ærlig si at jeg har handlet halvparten allerede :P Mangen vil si dette er "syklig", hehe... Men jeg syns ikke det gjør noe. Jeg er i uke 13, og vet at babyen har det fint. Det er litt symbolsk også :)

Hvite, beige, gule og grønne klær er fint til begge kjønn.

Har handlet kluter og gulpekluter, babycall, bleiebøtte, sengetøy, seng, litt stelleutstyr og noen bamser. Venter med dyre ting som bilsete, stellebord, vogn og vugge til sommeren :) Dette ville familie spandere <3

Skrevet

Hei :)

Termin 20 august her - gleder meg masse! Var på ultralyd for et par dager siden, og JM hintet til at det muligens ble en gutt (selv om jeg måtte ta dette med en klype salt!)

Har en datter fra før av, så jeg kommer nok til å vente til den ordinære ultralyden før jeg begynner å handle masse!

Vi skal også flyttte - har veldig lyst på ny vogn, kommer til å få plass til stellebord osv også da vi må ha større hus - så jeg venter tålmodig litt til før jeg går helt vill i butikkene :)

Eneste som har blitt kjøpt er en bamse far kom hjem med for et par uker siden, men den er foreløpig adoptert av datteren vår ;)

Har egentlig følt meg helt grei, litt kvalm, svimmel og sliten på morgnen - vondt i ryggen og beina pga en brokitt som har gått litt hardt utover kroppen - men eller si fin form :) Begynner å bli bedre nå!

Skrevet

Jeg er i min 15 uke og vet babyen har det kjempe fint og er frisk=)

Vi har handlet vogn,seng,masse klær,dyner&puter,sengetrekk,bamser og smokker=)

Grunnet salget...sparte 3000 på vognen og 1000 på sengen=)Også var det 75% på klærne:)Er jo ikke så mye som kan gå galt nå egentlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...