Gå til innhold

gru/gleder meg... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på tidlig ul om 11 dager.. dagene går ikke fort nok, men så går jeg hele tiden å tenker at jeg håper ikke hun sier det er 2.. hehe... fått skikkelig panikk for det.. hehe.. hadde jo selvfølgelig blitt gla for begge 2, men tenker på det hele tiden..

er 9 + 4 idag og er da 11 + 1 på ul, så hun får jo se ting skikkelig, men føler liksom verken gutt eller jente på kjønnet i magen.. :) alle sier jeg får nok ei jente til.. men klarer ikke si noe bestemt selv...

noen som vet hvorfor jeg så intens hele tiden tenker på at jeg får 2.. hehe... litt plagsomt.. sambo sier bare kult han når jeg sier det til han :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!! 11 dager går kjempefort!! Neste gang jeg skal på UL er om 4 uker!! Synes det er en evighet til, da vil jeg være i uke 11 =)

Jeg har også gått rundt og trodd det er 2 inni magen min - men første UL - når jeg var 4+6 sa legen ingenting om to - han sa bare at alt så fint ut... (jeg turte ikke spørre!!) Allikevel tror jeg innimellom at det er to der inne - aner ikke hvorfor!!!

Blir spennende å se om du har rett eller ikke da... Du får holde meg oppdatert, hehe =)

Lykke til =)

Klems

Skrevet

Jeg er forresten 6+6 i dag =)

Skrevet

ja håper dagene går fort :) hehe.. er jo bare litt over en uke igjen :)

ja blir spennende å se.. :) hehe.. oppdatering kommer med engang den 17 februar :) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...