Heira☆ Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Skulle i grunnen vaska og rødda her. Trøtt er jeg også. ARBEIDSLYST! HVOR ER DU??
Trønderbærta Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Samme her også, mye som skulle blitt gjort. Men må vel stå på litt og shine opp før sambo kommer hjem i ettermiddag :-). Men arbeidslyst har jeg ikke sett noe av :-p
Heira☆ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Må nok det jeg også... Men skulle du se noe til arbeidslysten, så send den over til meg. Sitter å venter så lenge jeg da ;o)
Trønderbærta Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Har fremdeles ikke sett noe av arbeidslysten, men har som smått begynt å lete da, så "prøver" å rydde litt mens jeg leter da :-p! Men tror den ligger sammen med kles-vasken, så får sjekke der da ;-)
Hikken Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Du er ikke alene.. Har en haug med ting jeg skulle gjort, hverfall hengt opp den våte klesvaska som ligger i en balje på kjøkkenet :-S *Arbeidslyst treng deg på, her skal du motstand finne* Nei, tar meg et bad med Leah i stedet jeg. Mye koseligere.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg hadde egentlig tenkt å sove nå, så har ikke så altfor dårlig samvittighet =P Men må shine litt før jeg hopper i dusjen og henter søss på toget og kids i bhgen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå