Gå til innhold

Er dere trygg på isen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder Østlandet dette da...

Besteforeldrene har lyst å ta med junior på pilketur i morgen.

Jeg har selv helt "angst" for å gå på is, og liker det så dårlig at jeg får vondt i magen.

Hadde dere følt dere trygge på isen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo veldig an på.. men som regel så kommer det jo opp skilter som signaliserer at isen er trygg.. Du kan nok sikkert også søke på innsjøen så kanskje du får noe info.. Bor på østlandet selv.., og mange av innsjøene er trygge.., andre ikke.. Kan jo også ringe til kommunen og høre.. =)

Skrevet

Aldri i hele mitt liv sett et skilt i skogen her.....

Kan sef prøve å ringe kommunen. Tror du de har noen slags oversikt over dette da? Er ikke sikker på om de har bestemt noen spes innsjø enda.

Skrevet

Jeg vet at de ofte har oversikt over hvor isen er trygg på innsjøene hvor det er vanligst og pilke/stå på skøyter..

Skrevet

Kan du ikke bare få dem til å borre hull i isen slik at de er sikre på at den er tykk nok? Så slipper du ha vont i magen:)

Skrevet

Det visste de ikke noe om... :-(

Skrevet

Oki.. men da ville jeg gjort som hun sier under her.. bedt de borre hull i isen på forkant for og se på dybden.. Skjønner godt du er urolig for det.. =)

Skrevet

Ja...får vel det. Vet bare pappa blir så irritert over at jeg jeg er så hysterisk, men lillegutt er jo det mest verdifulle jeg har *S*.

Skrevet

Her har vi omvendt "problem" - 4 åringen er hysterisk livredd for isen! Vi prata om det en gang vi var ute å kjørte, og jeg sa at det KUNNE være farlig på isen, så der må man aldri gå aleine, bare sammen med voksne som ser til at det er trygt... nå vil han ikke utpå i det hele tatt...

Skrevet

i området her jeg bor er iallefall isen trygg. det er på østlandet mellom gjøvik og oslo ett sted. ;p

de har kjørt opp skiløyper med tråkkemaskin så om den tåler den så tåler den meg. hehe.

uansett kjekt med kasteline, to i følge og ispigger rundt halsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...