Trønderbærta Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 ..gutten er syk, feber og oppkast, begynte på onsdag. I går var vi hjemme hele dagen, men skulle absolutt fått handlet, men ingen giddet å hjelpe meg, verken med å handle eller å sitte her sammen med gutten. Pappa kom med mat til meg utpå kvelden da, for ungene fikk det brødet vi hadde igjen og jeg spiste ikke noe, så jeg ble så slapp. Men i dag MÅTTE jeg få noe mat i hus, spurte søsteren min om hun kunne passe på gutten imens, men hun giddet ikke (måtte støvsuge hjemme hos seg selv..). Så derfor måtte jeg ta han med meg, han var i bedre form da, men nå er han helt utslitt og slapp, og ligger på sofaen og sover. Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg tok han med meg ut . Men måtte jo ha mat..!
To fine jinter ;o) Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Jeg ville hatt dårligere samvittighet om jeg ikke hadde hatt mat i hus ;o) Masse god bedring til sønnen din!!! Ha en fin dag... ;o)
Trønderbærta Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Det som egentlig er "verst" da er at ingen gidder å hjelpe meg slik at jeg skulle slippe å ta han med ut, har god kontakt med min søster, og vi hjelper og stiller alltid opp for hverandre, men i dag og i går så giddet hun ikke selv om hun var innom her, og hun selv bor 2 meter fra butikken
SOMMER :) Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Nei du må ikke ha dårlig samvittighet. Man må jo ha mat! Jeg må også ta med sønnen min ut i dag. Han har ikke så mye feber da, men har diare, magevondt og er slapp. Han måtte også være med å levere storesøster i bhg. Vi tar handleturen før vi henter henne igjen. Jeg liker egentlig ikke å gå ut med de når de er syke. Men av og til må man-særlig når man er alene med barna. Og hvis han ligger i vogna er det jo ikke så slitsomt... God bedring. Og lag noe godt til middag... ;-)
SOMMER :) Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Syns nok det var litt dårlig av søsteren din ja. Men jeg har funnet ut at man ikke kan regne med at folk stiller opp selv om man syns det er riktig. Kanskje hun heller kan hjelpe deg litt i helga? :-)
Trønderbærta Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Sambo kommer hjemme fra sjøen i dag, så da er det ingen problem :-).
Marolla Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Flott med folk som stiller opp! Her har både jeg og tuppa vært alene og syke. Var ute først i går på et legebesøk. Tok oss en liten tur innom butikken på vei hjem,men i mine feberfantasier klarte jeg jo ikke å kjøpe noe vettugt. Så må nok ut å handle på nytt i dag Kanskje skrive en handleliste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå