Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1270998.ece Jeg kan ikke fatte og begripe at slike ting skjer. Åh, jeg kjenner jeg blir så sinna.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 ufattelig at det går ann, at det i det heletatt er noe spørsmål. Men jeg fatter jo egentlig ikke problemstillingen om faren sitter i fengsel, det stod jo at han fikk en dom på 20 års fengsel. Når han da kommer ut vil jo barna være voksen og kunne bestemme selv om de ønsker å besøke sin far. Er det i dette tilfelle kanskje snakk om å besøke faren i fengslet?
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Det er nok snakk om besøk i fengsel ja, men at han vil dra ungene sine gjennom noe slikt, det fatter ikke jeg. Man kan jo ikke oppføre seg sånn! Dustemann.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Dette er egentlig noe jeg synes ungene må få avgjøre selv, eldste(nå) var jo 13, og kan jo da bestemme selv hva han vil. Om nødvendig og om moren krever det er nok besøket under oppsyn. Men jeg forstår jo mannen godt som prøver, han har vel fri rettshjelp så lenge han sitter inne. Men selvfølgelig for moren og barnas del ( i allefall eldste)burde han kanskje ikke gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå