Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hvordan er dette mulig. Og hvordan kan du alene gi like mye omsorg og kjærlighet til 14 barn? http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=558175
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Enig. Og det står hun er alenemor! Tenk. Hun har 8, ÅTTE babyer å ta vare på alene. Og med sine SEKS barn hjemme. Vet ikke hva jeg skal syns. Tenk, hun har en barnehageavdeling alene.
Miss Misantrop Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er helt sikker på at det er mulig å gi kjærlighet og omsorg itl 14 barn. Dessuten tror jeg faktisk at det er fint at man ikke kan overfokusere på en hele tiden. Barn trenger rom til å forme sin egen person. Vi lager nok ganske mange bortsjemte primadonnar og prinser som får mor og far helt alene.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 nei det er nok vanskelig å være alene med 14 barn, men hun elsker nok alle like mye:) Og det går ann å gi mange barn omsorg og oppmerksomhet, det handler om å ha god struktur i familien. Men jeg ville aldri hatt barn alene jeg da, i mine øyne må det to til for å få et barn (om de to er av sammen kjønn er med revnende likgyldig;) ) og derfor skal det være to om å oppdra barnet (barna) (selvsagt blir det anderledes hvis den ene av partene dør!) Men denne kvinnen bar nok tatt seg vann over hodet, og jeg tror nok at BV vil komme inn etterhvert for ihvertfall å hjelpe til, for 14 barn på en voksen er nok til å få enhver til å reagere. Er jo flere barn pr voksen enn det er på BHG, og nesten samme antall som det er barn pr voksen i skolen, og tro meg, som lærerstudent ser jeg hvor vanskelig det er å ha kontroll på så mange barn, og det er iløpet av en skoledag! En annen ting er vel at det kommer etiske spm om det er riktig for leger å befrukte en enslig kvinne med 6 barn fra før med 8 nye potensielle barn. Legen har en stor del av ansvaret her, for han (eller hun) burde nektet å befruktet hennen med så mange barn. Men igjen, en har ingen lov for hvos mange barn en kan få, så legen har sitt på det crene juridisk sett, men etisk sett burde dette menneske fått litt pepper ja!
Miss Misantrop Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg kan faktisk ikke for mitt bare liv forstå at en lege kan gjøre noe sånt. Men jeg tviler ikke på at de får nok kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Hun er ikke alene,men bor sammen med sine (slitne) foreldre. Og får sikkert masse hjelp framover. Hun får nok sitt eget TV show og hjelp, hus og bil, gratis bleier etc. Tror ikke det skal stå på, siden hun er den mest etterspurte mamma i USA ved siden av Angelina Jolie akkurat nå, for TV intervju... Hun hadde maks flaks eller uflaks, alt ettersom man kan se det, når hun satte inn 8 befruktede egg, og absolutt alle overlevde. Tror hun klarer dette, og hun blir nok ikke mor igjen, hvis det er sant som mora hennes sa, at hun bare ville ha 1 barn til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå