Gå til innhold

Hei Veslemus =)

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kos å høre fra deg... ja vi har det temmelig likt - er godt å kunne støtte seg på flere!!!

Har hatt to dager denne uka som har vært OK og jeg har vært utendørs, jippiiiii, men i går etter at jeg måket snø (det var det eneste jeg greide å gjøre) da var jeg helt utslitt gitt... Fortsatt skikkelig kvalm i perioder jeg også - i går trodde jeg seriøst at nå kom oppkasten, men den uteble, heldigvis, men det er så innmari kjedelig å ha det sånn!

Nei, nå mååååå jeg få denne rumpa ut av sofaen - må levere bilden på verksted, har avtale om 20 min, skal bytte en ventil... så nå mååååå jeg bare komme meg avgårde, hehe =)

Ha en strålende fin dag!!

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei :)

Ja, greit å se flere som har det likt. Jeg har vært ute av huset når jeg leverer og henter i barnehagen, da sliter jeg.. Så har igrunn holdt meg mest på sofaen eller i senga. Spiser på kvelden, mest uggen og kvalm med brekninger, men ikke så mye oppkast.

Ha en strålende dag i snøværet ;) Snør her ihvertfall.. hvor bor du egentlig? Tønsberg her.

Skrevet

Hei igjen =)

Bor i Hønefoss, ett par timer unna deg... men er født og oppvokst i Oslo og bodde der de første 30 år av mitt liv... Tenk å flytte til Hønefoss som 30-åring, hehe - men jeg fant mannen i mitt liv her da - så jeg trives jo veldig godt her nå... og med datteren min på 3 år og en til på vei kunne jeg ikke tenke meg å flytte tilbake nå. Det eneste jeg savner er en ordentlig venninne, har ikke funnet noen jeg "klikker" sånn med ennå, men jeg jobber med saken, så det kommer vel etterhvert...

Nei, nå er det natta på meg, ha en riktig strålende fin dag du også =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...