Kvitrebekk Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet om det er bestemt at kontantstøtten fosvinner fra januar 2010 om de rødgrønne vinner valget til høsten?
Kvitrebekk Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2009 Dytter Jeg har nemlig lyst til å gå hjemme med datteren min til hun er 2 år, altså i januar 2010. Men nå er det nå sånn at det kan være vanskelig å få bhg midt i året. Og vi klarer ikke at jeg skal være hjemme 100 % (noe jeg må om vi ikke får bhg) uten kontantstøtta. Den gjør at vi akkurat kan klare dersom vi gjør noen midlertidige grep i økonomien. Men tenk om vi da i januar neste år står både uten bhg og kontantstøtte... Om kontantstøtta forsvinner så må jeg søke bhg nå fra høsten i år selv om jeg egentlig ikke vil det :-( Ble kanske litt rotete det her...
partyoffive Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg ville kontaktet NAV - så får du svar 'rett fra roten'.
Kvitrebekk Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Det er vel ikke sikkert de vet det heller, men jeg kan jo forsøke. Takk for tipset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå