Gå til innhold

Erfaringer med Vallergan???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært hos legen med jenta mi på 19 mnd...hun har nesten ikke sovet en natt gjennom fra hun ble født så legen skrev ut resept på vallergan til oss...men er så skeptisk på om jeg skal forsøke det?

Vil gjerne høre positive og negative erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjempegode erfaringer med Vallergan. Vi hadde også en jente som aldri sov - dette pga atopisk eksem og diverse mat allergier. Siden vi allerede brukte antihistaminer så mente legen det var helt greit å prøve å "slå to fluer i ett smekk" . Vi klarte å snu sovemønsteret hennes og vi fikk en helt annen jente. Hun var mer uthvilt og hadde mer energi. Det fikk foreldrene hennes og etter at vi hadde fått sovet noe mer enn det vi hadde gjort de to siste årene. Så jeg har bare posetive erfaringer. Vet at noen kan bli litt hyper av den men det skjedde ikke med vår jente - hun ble bare søvning.

Skrevet

takk for svar:) skal tilbake på mandag for å ta blodprøver for å sjekke om hun kan ha allergi også... men hvor lenge brukte dere vallergan? og når gav dere henne det? Jenta vår har ikke problemer å legge seg om kvelden men våkner x antall ganger fra ca klokken 22 og utover hele natta... :-(

Skrevet

Har veldig gode erfaringer ,skal snart gå over til phenamin.Men brukt vallergan en god stund på minsten.

Skrevet

Vi har veldig gode erfaringer med Vallergan :) Vi brukte det over en ukes tid, men det virket da ikke optimalt. Så fikk vi beskjed av barnelege om å bruke det i 1 mnd og etter det har hun sovet :) og det er jammen deilig.. Ser noen skriver at det er farlig osv, snakket med naaf en dag om noe annet, men bare spurte dem om vallergan. De sier at det IKKE er farlig for da hadde ikke det blitt skrevet ut til små barn. Det er en allergimedisin som de fleste blir søvnig av, men noen reagerer motsatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...