J-86 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har alltid en veldig presis mens. Men nå så er jeg 8 dager over, siste mens fikk jeg den 30 desember. Synes det er litt lang tid over. Men så vet jeg ikke om jeg skal ta en test eller ikke, for jeg har hatt litt vondt i korsryggen,og litt i ene siden på magen 2 ganger. Så da lurer jeg jo på om det kanskje betyr at jeg får mensen?? Men det er liksom ikke helt som det pleier å være. Vi ønsker jo, men hadde tenkt å vente til våren;)
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Syntes du skal ta en test jeg. Det er normalt å kjenne mens smerter når en egentlig skulle hatt mensen. Stikkingen kan være et foster som fester seg. :-) Du får ta en test og si hva hva den viser. Litt nysgjerrig her:-)
Mimmi84 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 hei! min forrige var også 30 desember. begynte å lure litt, og hadde desuten konstant ømme og stive brystvorter, tok test i dag tidlig og den bekreftet det! hadde helt klart tatt en test, er jo ikke no stort prosjekt. så slipper du å lure. vi hadde ikke planlagt derimot...
J-86 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Hovedinnleggeren her. Det ble en tur til apoteket,masse drikking og en test.. Var så nervøs at jeg visste ikke hva jeg skulle tenke. Men den var negativ. Noe som passer best nå. Så slipper jeg økonomiske utfordringer. Gratulerer til deg Mimmi84:) Håper det ordner seg for dere!
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Dere får prøve igjen til våren og med bedre økonomi Takk for svar på innlegget mitt i "beholde barnet?" debatten (Økonomiske Problemer = Abort ???). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå