Shabby Cheap Chic Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Vi skal kose oss noen dager på Storefjell.. Håper været blir bra:)
SmashingMummy Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vi skal på hytta i kragerø Ikke veldig fjellmennesker, og solen kan man jo nyte tross alt. Bare den kommer
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Veldig usikker. Har baby på mellom 1 og 2mnd da, og snuppa har bursdag på 1. påskedag. Enten er vi tøffe og drar på hytta på Evje, eller så koser vi oss bare hjemme. Sannsynligvis bursdagsfeiring 2. påskedag.
snuppedupp Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Vi prøver noe nytt i år og har leid oss hytte i Danmark. Ligger ved siden av et badeland så her blir det ingen snø men forhåpentligvis fint vær og masse bading
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Vi skal reise til svigers og være der 1 uke. Skal bli deilig å komme seg litt vekk og slappe av hos min kjære svigerfamilie
camilla^ Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Da håper jeg på litt fri slik at jeg kan dra på hytta med ungene. Og kose med mitt nyfødte tantebarn, om det har bestemt seg for å komme ut av magen.
lille je Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har en liten mistanke om at jeg skal føde:) Hvis ikke er det like før, så jeg tror jeg camper utenfor sykehuset:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Skal hejm til mamma og feire 30 år på en rolig måte, med under 2 måneder til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå