Gå til innhold

Hvorfor godtar ikke sv.mor ^^NEI^^?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok det fint da jeg var 19år gammel, men nå i en alder av 34år er det alldeles ikke greit lenger!

Lillegutt har omgangsyken, hatt det siden onsdags kveld...det har vært masse spytørking, diare, klærsvasking og lite søvn....hele pakka! Ikveld har sv.mor bdag selskap (60år). Jeg ringte istad for å si at det så dårlig ut, siden mannen min er bortreist og sv.far skulle sitte b.vakt. Jeg sa at jeg hadde ikke lyst å gå fra lillegutt når han er så dårlig, jeg til og med måtte lyve å si at jeg følte meg kvalm også! Men tror du hun godtok det? NEI! Grrrr! Hun bare pratet om hvor mye hun hadde ordnet og styret med selskapet og at jeg burde prøve å komme. Prøvde å få meg til å få dårlig samvittighet. Herregud, jeg skjønner ikke dette, er man syk så er man syk! Kan man ikke godta det å si "god bedring og at vi kommer til å savne deg ikveld!"

Sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det min eks svigermor du snakker om?=) Hehe..høres ut som samme dama. Hun forlangte at jeg skulle komme i et kjempestort familieselskap 3 dager etter fødselen. Jeg var sliten og lille jenta mi sov omtrent ikke på natta. Hun godtok ikke et nei. Men jeg dukket ikke opp...hun ble knallsur, men det ga jeg blaffen i!

Du får si til henne at du ikke vil smitte hele selskapet og at du og lillegutt er trøtte og slitne. La henne bli sur!

Skrevet

Takk for støtten cherry! Uff, blir så oppgitt over henne! Hun behandler meg som en 16åring noenganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...